Studio Classic har nå
over 3000 følgere på Facebook!

Eksplosjon i Sosiale medier

Studio Classic har den siste tiden eksplodert på Facebook og har nå over 3000 tilhengere. Tilhengerne strekker seg fra nord til sør og består av både gutter og jenter, kvinner og menn.

Vi får en rekke henvendelser på Facebook, hvor det stilles spørsmål om alt fra bestillinger til tips og råd om hva de bør gjøre med håret.

Det er etter hva jeg vet ingen andre enkelt salonger som har så mange tilhengere sier Daglig leder Arild Andresen. For å sette det i perspektiv er dette tre ganger fler følgere enn hva f.eks. Adam og Eva har, som har over 20 salonger.

Dette viser oss at den satsningen og all den tid vi har brukt på kompetansebygging og opplæring har gitt fantastiske resultater også i sosiale medier.

Frisører til Italia

Senest i september sendte vi flere av frisørene til våre produsent venner i Italia for å innhente ny informasjon og kunnskap om både styling, farger og nye behandlinger.

Som følge av mer trafikk på Facebook, øker også antall henvendelser, og vi vurderer nå om vi skal sette av dedikerte frisører for å besvare alle henvendelsene sier Andresen.

For Studio Classic er det viktig å være der for kundene både med hensyn til høy kvalitet på behandlingene, men også være tilstede når kundene trenger det.

For oss er selvfølgelig høy kvalitet på behandlinger en selvfølge, men vi må ikke glemme alt det som skjer utenfor salongen også sier han.

Vi forsetter å skape suksess!

Vi vet at flere salonger er opptatt av å sende frisørene til å delta på ulike konkurranser for å vise til kvalitet, mens vår erfaring gjennom 20 år er at vi heller bruker tiden tett sammen med leverandørene og produsentene av hårkosmetikk. Vår erfaring er at det er ingen som kan produktene bedre enn produsentene og leverandørene selv. Hvis vi kan kombinere det beste fra produsentene med det beste fra frisørene så har vi det beste fra begge sider sier han.

Det å være tilstede på sosiale medier setter større krav til oss som frisørsalong, og vi ser på dette som en vinn-vinn situasjon, både for oss og kundene.

Alle henvendelsene gjør at vi til enhver tid holder oss oppdaterte, og at vi har en enda tettere kommunikasjon med produsenter, leverandører og frisører-venner i inn og utland.

Jeg vil også takke alle våre tilhengere for det store engasjementet, og vi skal sørge for å fortsette den gode jobben vi har startet, sier Andresen.